Wymagania
Wymagania związane ze stanowiskiem sekretarza szkoły Wymagania niezbędne kandydata: 1. Posiada wykształcenie wyższe (w zakresie administracji, ekonomii lub zarządzania) i ma co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, 2. Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 4. Nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 5. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków sekretarza szkoły. Wymagania dodatkowe: 6. Znajomość obsługi sekretariatu szkoły, 7. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją, 8. Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość programów komputerowych: MS Office (Libre Office/Open Office), SIO, SIOEO 9. Umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji, 10. Umiejętność posługiwania się przepisami prawa, 11. Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, kreatywność, podzielność uwagi, 12. Wysoka kultura osobista, 13. Znajomość zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem, 14. Znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, Karty Nauczyciela, ustawy o zamówieniach publicznych, Kodeksu pracy, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 15. Prawo jazdy kat. B.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Zespół Szkół w Siedliszczu
NIP: 5632155768
Adres: Szkolna 64, 22-130 Siedliszcze, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Wymagania związane ze stanowiskiem sekretarza szkoły
Wymagania niezbędne kandydata:
1. Posiada wykształcenie wyższe (w zakresie administracji, ekonomii lub zarządzania) i ma co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
2. Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4. Nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
5. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków sekretarza szkoły.
Wymagania dodatkowe:
6. Znajomość obsługi sekretariatu szkoły,
7. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją,
8. Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość programów komputerowych: MS Office (Libre Office/Open Office), SIO, SIOEO
9. Umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji,
10. Umiejętność posługiwania się przepisami prawa,
11. Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, kreatywność, podzielność uwagi,
12. Wysoka kultura osobista,
13. Znajomość zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem,
14. Znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, Karty Nauczyciela, ustawy o zamówieniach publicznych, Kodeksu pracy, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
15. Prawo jazdy kat. B.